piątek, 21 lutego 2020

In the past | Aga Baraniak

Oj dawno mnie tutaj nie było, ale to za sprawą strasznie przygniatającej ilości obowiązków każdego dnia :) Ale co ja Wam będę o tym pisać...jak tutaj jest ogrom matek, córek i babć, zabieganych równie mocno jak ja.
Przybywam dzisiaj na bloga Zielonych Kotów z folderem... hmmm... może małym albumikiem czy też journalem... jak kto woli to zinterpretować. Wykorzystałam do stworzenia projektu nowych papierów marki AB Studio "In the past". Jest to kolekcja obfitująca w różnorodne, piękne tła, które wyszły spod mojej rączki... 
Ostatnio przeczytałam gdzieś w sieci komentarz pod pracą z tych papierów, że ludzie się ich boją bo nie wiedzą jak do nich podejść, że są dla mediowców, czyli tych , którzy kochają używać farb i innych preparatów... Otóż nie :) Projektując te papiery, tworząc do nich tła , uwierzcie mi, myślałam również  o ludziach, którzy używają tylko nożyczek i papieru. Taką też pracę dzisiaj przygotowałam dla Was, bez mediów i zbędnych dodatków. Chciałam Wam pokazać ogrom mojej radości w tworzeniu pracy - uwaga.... bez mediów... W moim wydaniu to raczej sporadyczny przypadek, gdyż na co dzień można powiedzieć, że śpię przytulając się do pędzla - o ile czas na to pozwoli.
Zaletą tej kolekcji jest to, że świetnie sprawdzi się w spokojnych, ale też ciężkich i odważnych projektach. 
Jeśli cenicie sobie odwagę i oryginalność, musicie sięgnąć po tę kolekcję i inne marki AB Studio..

Dodatkowo dodałam do mojej pracy kilka elementów metalowych, które są obowiązkowym elementem praktycznie każdej mojej pracy... Uwielbiam je w każdym wydaniu i kolorze :) Również umieściłam wycinanki z wykrojników Fantasy oraz Mimi Cut które bardzo lubię. Można je zakupić w dobrych cenach i mają ciekawe wzory. Z powodzeniem uzupełnią i wzbogacą każdą pracę. Na przykład ta koperta użyta w pracy, to jest Mimi cut - uwielbiam ten wykjnik bo jest bardzo oryginalny i niepowtarzalny.
  










Mam nadzieję, że moja rustykalno-vintage'owa praca przypadnie wam do gustu. Pozostaje mi życzyć Wam pięknego i kreatywnego dnia!
Pozdrawiam serdecznie
  

Wykorzystane produkty:
  

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz