poniedziałek, 27 stycznia 2020

Zakładki | Krysia

Wiele osób uwielbia czytać książki. Są one odskocznią od otaczającego nas świata. Sama mam małą biblioteczkę w domu i jak tylko mam czas, to zasiadam do czytania. Książki są też świetnym prezentem.
Moja inspiracja jest związana z książkami. Są to zakładki. Wiem, że niektórzy jako zakładki używają, np. kartki papieru czy starego biletu, ja natomiast lubię mieć ładną zakładkę – taką fikuśną najlepiej.

Do wykonania zakładek użyłam urządzenia do zgrzewania Fuse Tool oraz starej koszulki po dokumentach (z takiej grubszej folii). Urządzenie to jest bardzo fajne, bo można za jego pomocą wykonać rozmaite projekty (shaker box, kartki, kieszonki na zdjęcia).
Bazą moich zakładek stały się fantastyczne paseczki z firmy Craft O Clock. Paseczki mają grafiki z trzech najnowszych kolekcji: Kreatywna Zaduma, Era Techniki i Pieśń kolibra. Możecie je „spotkać” w Waszych przesyłkach ze Sklepu Zielone Koty, jako gratis.
Paseczek przycięłam do kształtu taga, z trzech stron zgrzałam folię na wymiar papieru. Następnie do środka wrzuciłam trochę cekinów, mikrokulek, a w jednym nawet małe metalowe tryby. Musicie pamiętać, aby nie przesadzić z zawartością, bo może ona niszczyć strony książki po zamknięciu.
Kiedy wszystko było gotowe, zgrzałam do końca zakładkę. Zrobiłam dziurkę i założyłam nit. To pozwoliło mi na „zainstalowanie” zawieszki. Do tego wykorzystałam sznurek woskowany, kryształki i metalowe zawieszki.

Zakładki są bardzo szybkie do wykonania… o czym świadczy moja mała hurtownia z zakładkami ;) 
  









Jeżeli dajecie komuś w prezencie książkę, to myślę, że świetnym dodatkiem będzie taka ręcznie robiona zakładka. 
Pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   

1 komentarz :

  1. Bardzo ładny dodatek do książkowego prezentu :)
    Śliczne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń