czwartek, 23 stycznia 2020

Starociowy tag | Anai

Hej hej :)
Pamiętacie o naszym wyzwaniu "W starym stylu"? Teoretycznie klimaty vintage i retro to nie do końca mój klimat :) Z brązami mi niezbyt po drodze, lubię nasycone kolory, kontrast... Ale naszła mnie chęć na eksperymenty i przełamywanie własnych ograniczeń i przekonań, a efektem tej chęci jest taki oto starociowy tag.
Połączyłam papiery AB Studio (resztki z różnych kolekcji - w papierach tej marki klimaty vintage znajdziecie bez problemu :) ) z odrobiną mediów, starym zdjęciem i drobnymi dodatkami utrzymanymi w  stonowanej i skupiającej się głównie na brązach kolorystyce :)
Klimat niby nie mój, a jednak tag mi się bardzo podoba i miło się go tworzyło.
Po raz kolejny stwierdzam, że wyjście poza strefę komfortu bywa miłą odskocznią!






pozdrawiam
Anai 


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz