środa, 11 grudnia 2019

Mixed-mediowa bombka + video | Marzena

Hej
Dziś praca eksperymentalna mixed-mediowa. Dawno nie robiłam biżuteryjnych bombek wiec wybrałam serduszko akrylowe,które miało drobne rysy i skazy. Ozdobiłam je tak by nie było ich widać. Wnętrze pokryłam farbą z efektem lustra i czarnym gesso. Wybrałam formę do tekstur Stamperii z motywem roślinnym i wypełniłam przezroczystym pastami Heavy body i pastą z mikrokulkami. Powstałe w ten sposób motywy przykleiłam do serduszka.
Dodałam faktury z przezroczystej pasty i nadałam kolorów za pomocą folii do złoceń. Na koniec posypałam holograficznym brokatem, mikrokulkami i ozdobiłam elementami metalowymi.








Oczywiście nie widać tego efektu na zdjęciach, niestety fotografowanie błyszczących obiektów stwarza nie lada problem. Myślę, że na filmie, w miarę fajnie to wygląda, zapraszam Was serdecznie do oglądania:


Pozdrawiam
Marzena


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz