piątek, 27 grudnia 2019

Kartka ślubna z papierowymi kwiatami | Krysia

Kolejny raz przychodzę do Was z inspiracją dotyczącą ślubu. Skromna karta może stanowić dodatek do prezentu.

Do zrobienia kartki użyłam papierów z „Piątku 13”, trochę koronki, tiulu, delikatnej tekturki, którą embosowałam złotym pudrem. Kwiaty na kartce, tym razem, zrobiłam z papierów scrapowych. Do dużych kwiatków użyłam wykrojnika stokrotki, wszystkie jego części złączyłam ozdobnym nitem, natomiast różyczki zostały wycięte wykrojnikiem Sizzix bigz "Róża 3D" – wystarczyło je ładnie zwinąć, aby uzyskać urocze różyczki.

Karteczka jest szybka do wykonania i, zmieniając napis, może być podarunkiem na inne okazje, np. imieniny.
  





pozdrawiam
Krysia


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz