piątek, 8 listopada 2019

Zimowe dekoracje mix mediowe | Mirella

Czas pomyśleć o zimowych dekoracjach, a wiadomo że w zimowe wieczory najpiękniejsze są te rozświetlone maleńkimi światełkami. W sklepie pojawiły się bazy-latarenki w kilku rozmiarach, dają mnóstwo możliwości wykorzystania samodzielnie i w różnych kompozycjach.

Ja "okienko" latarenki przesłoniłam kalką umieściłam w niej sznurek maleńkich diod zasilanych baterią. Do dekoracji wykorzystałam też styropianową bazę-choinkę, którą wypełniłam niepotrzebnymi guzikami zbieranymi od lat. Całość pokryłam czarnym podkładem i dodałam blasku i koloru przy pomocy metalicznych wosków. Praca nie trwała długo, a zimowe (deszczowe) wieczory stały się weselsze :)






pozdrawiam
Mirella


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :