poniedziałek, 21 października 2019

Puszka z jesiennym motywem + tutorial | Hannas

Bardzo lubię jesień. Za kolory, zapachy i różne smakołyki, które właśnie jesień nam dostarcza do woli.
Dlatego dzisiejsze pudełko ozdobiłam papierem z jesiennym motywem. Może służyć do przechowywania naszych zbiorów, np. suszonych ziół, grzybów czy śliwek.
Jak je przyozdobiłam? Instrukcję znajdziecie poniżej 🙂

1. Najpierw zabezpieczyłam taśmą malarską górną część metalowej puszki, na której spoczywa wieczko. (Zamiast puszki można oczywiście wykorzystać słoik czy inny pojemnik z odzysku.) Następnie całość potraktowałam białym gesso, a potem farbą kredową. Po wyschnięciu nakleiłam powydzierane motywy z papieru ryżowego. 
  

2. Potem zabrałam się za malowanie - cieniowanie tła. Przy pracy użyłam kilku farb oraz gąbeczki.

  
3. Pocieniowaną i zabezpieczoną lakierem pracę ozdobiłam wzorem za pomocą szablonu. 
  
   
4. Wieczko pojemnika pomalowałam farbą kredową. Przykleiłam gałkę do mebli za pomocą heavy body gel (można też przykręcić). Dodatkowo ozdobiłam wyciskami z masy w kształcie listków (przykleiłam je klejem Magic), które pomalowałam w kolorach jesieni. 


5. Na końcu puszkę przybrudziłam patyną oraz pochlapałam czarną farbką.
  



Szczelnie zamknięty pojemnik może służyć do przechowywania produktów spożywczych.  A piękna jesienna grafika ociepli wnętrze każdej kuchni :)
  
Pozdrawiam
Hannas


Wykorzystane produkty:


   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz