piątek, 23 sierpnia 2019

Strona w albumie typu slider + video | Aga

Wakacje chylą się ku końcowi, a ja walczę z czasem aby z tych wakacyjnych momentów wycisnąć jak najwięcej, też tak macie?
W tym biegu powstaje mały albumik na wakacyjne zdjęcia, w związku z czym tym razem chciałam Was zaprosić na wykonanie wraz ze mną jednej ze stron w tym albumie.
Na moim filmie zobaczycie poradę na bardzo ciekawy mechanizm. 
Pojawił się on w jednym z moich ostatnich albumików, a ja obiecałam, że Wam go dokładniej pokażę ;)
Jest to tzw. "slider" czyli automatycznie wysuwające się maty :)
Do wykonania takiej strony poza standardowymi materiałami takimi jak: papier bazowy i ozdobny, klej i nożyczki, potrzebujemy przede wszystkim cienkiej folii, która swobodnie będzie się przesuwać, podczas uruchomienia mechanizmu.

Starałam się wszystko dokładnie opowiedzieć na filmie.


Natomiast na zdjęciach poniżej możecie zerknąć jaki jest efekt końcowy.
  



Strona ta powstała w małym morskim albumie, który jeszcze czeka na dokończenie, ale dzięki kolekcji UHK Gallery "LightHouse" już czuć w nim wakacyjny i morski klimat :)
  
A jak ta Wasze wakacyjne projekty? Skończone? 
Pozdrawiam
Aga


Wykorzystane produkty:
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz