wtorek, 20 sierpnia 2019

Kartka bodziak | Dorota

Witajcie!
Dzielę się dziś z Wami inspiracją na nasze rewelacyjne bazy w kształcie dziecięcego body. Są super alternatywą dla tradycyjnych kartek dziecięcych, gratulacyjnych, na chrzest, a może nawet w ramach prezentu dla mamy na baby shower. Zwłaszcza teraz, gdy wykonałam tę kartkę, wiem, że moja przygoda z bodziakami prędko się nie skończy. 
Wybrałam bazę kraftową oraz papiery z przesłodkiej kolekcji "Baby world". Bazę odrysowałam na arkuszu papieru i wycięłam milimetr od wewnętrznej krawędzi, żeby bodziak wyszedł nieco mniejszy od bazy, brzegi postarzyłam, co ukryło trochę małe nierówności względem bazy. Kompozycję zbudowałam na koronkach. Wykonałam kotylion, podkleiłam tekturkowe skrzydło, następnie warstwowo elementy do wycinania z tej cudnej kolekcji. Napis pochodzi z zestawu dodatków "Little baby boy" Fabrika Decoru. Pracę rozświetliłam cekinami i chlapnięciem białej ecoliny.
Zachęcam Was do pracy z tymi bazami. Są do zakochania!
  



  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz