poniedziałek, 22 lipca 2019

Tryptyk cz. II | Ada


Witam się z wami w tym pięknym letnim dniu. Ja lada chwila zaczynam urlop i wybieram się odpoczywać nad morzem z moimi córkami. Ale zanim wyjadę mam dla Was moją najnowszą pracę - tryptyk cz II. Obrazek w męskim klimacie. Do jego zrobienia użyłam farb kredowych, dodatków metalowych, a przede wszystkim stempli. Tył dekoracji ozdobiłam naklejając wycięty samochód z papieru scrapowego i zabezpieczając go szybką, która miała być z przodu obrazka. Robiąc tę pracę pomyślałam o każdym dodatku, każdy ma jakieś znaczenie. Mam nadzieję że praca przypadnie do gustu obdarowanej osobie.

(A jeśli chcecie przypomnieć sobie, jak wygląda tryptyk cz. I to zapraszam tutaj.)






pozdrawiam
Ada


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Produkty podobne do tych, których użyłam:

   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz