środa, 17 lipca 2019

Layout z kolekcji "Diary" | Aga B.

Hej hej. Dla tych, którzy uwielbiają zabawy z papierem przygotowałam layout z użyciem papierów z  nowej kolekcji "Diary" mojej marki AB Studio. Kolekcja ta posiada piękne i łatwe w użyciu tła, ale także cudowne akwarelowe róże, których nie znajdziecie nigdzie indziej :) Dlatego tak kocham tę kolekcję.

W ostatnim czasie dużo jest na rynku kwiatowych papierów... producenci dwoją się i troją, aby zrobić piękniejsze kolekcje od poprzednich... i to zrozumiałe :) Ja zaprojektowałam kolekcję "Diary" z myślą o tych, którzy są już nieco znudzeni pastelowymi kwiatami, beżami czy też turkusami. Stworzyłam te papiery dla ludzi odważnych, poszukujących i chcących wykonać coś oryginalnego i nietuzinkowego. Mam nadzieję, że te papiery przypadną Wam do gustu :)






Dodatkowo chciałabym Wam pokazać kilka innych prac z użyciem tych produktów. Mam nadzieję, że papiery z kolekcji "Diary" przemówią do Was tak, jak do mnie.
  







Pozdrawiam Was serdecznie i życzę twórczego dzionka.
Aga B.


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz