środa, 19 czerwca 2019

Energetyczny letni album | Dorota

Hurrraaa!
Już wakacje! Szkoły pokończone X lat temu, a ja  cały czas się cieszę na wakacje. To nic, że po dorosłemu czekamy z utęsknieniem na kilka dni urlopu i to niekoniecznie latem, ale wakacyjny klimat się wkręca. Dzień jest długi, aura letnia i sezon festiwalowy, eventowy, jarmarkowy, oj będzie się działo. A jeśli się dzieje, to trzeba to upamiętniać, fotografować i wywoływać zdjęcia. Ja jestem gotowa. Letni, cytrusowy, megaenergetyczny album czeka na wakacyjne wspomnienia.
Powstał na czarnej bazie Ecoscrapbooking, który okleiłam cudną letnią kolekcja UHK Gallery "Bananarama", a także dodatkami z kolekcji "Sunshine" Piątku Trzynastego. Na okładce tym razem nie gesso, a biała farba Dylusions, która świetnie mi się sprawdziła i chyba zdetronizuje gesso, jeśli chodzi o tworzenie tła na płóciennej okładce. Potem użyłam szablonu i dodałam kolorku. Na kompozycję składają się elementy do wycinania, kalka, tekturki, a w roli głównej rewelacyjny stempel Creative Expressions. 
Sezon letnich inspiracji uważam za otwarty ;)
  






  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

3 komentarze :