wtorek, 14 maja 2019

Pudełko decoupage w stylu country + video | Marzena

Cześć
Mam dzis dla Was inspiracje na pudełeczko w wiejskim stylu country z efektem chippy look. Do uzyskania wielowarstwowych przecierek zastosowałam bejce jako bazę (ponieważ nie chciałam zamalowywać drewna w całości farba), świecę oraz farby kredowe. Kolory nakładałam na przemian, raz ciemniejsza, raz jaśniejsza i po mocnym przetarciu papierem ściernym uzyskałam fajny postarzony efekt.
Kolory farb dobierałam mniej więcej przybliżone do barw motywu papieru ryżowego Paper Designs, który wybrałam.

Na filmiku możecie również zobaczyć element klasycznego decu z łączeniem elementów z papieru i domalowaniem tła aby kompozycja stanowiła spójna całość.
Zapraszam na filmik i do zobaczenia :)









Pozdrowienia
Marzena


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :

  1. Piękne pudełko. Te przecierki wyglądają super.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń