piątek, 19 kwietnia 2019

Mediowy tag | Aga B.

Wiosna zagląda do okien a ja sięgam po soczyste farby Dylusions i stemple kwiatowe AB Studio. Postanowiłam dzisiaj pokazać Wam, że z użyciem farb akrylowych można zrobić zarówno tło mediowe, tło na kartkę ale również pokolorować stemple. Wystarczy, że rozrobicie farbę z dużą ilości wody aby nabrała lekkiej transparentności... i gotowe. Farby, które dzisiaj użyłam są genialne, dosyć rzadkie - co dla niektórych może być problemem, jednak to są farby idealne do technik mediowych. Są one niesamowicie wydajne i cudownie intensywnie. Posiadam wszystkie możliwe kolory i polecam Wam z całego serca. 
Co do stempli AB Studio, to użyte kwiaty są bliskie mojemu sercu z uwagi na fakt, że rysowałam je jako jedne z pierwszych stempli, które miały być sprzedawane w moim sklepie. Są one tak wszechstronne... że pasują do precyzyjnego kolorowania, ale też bałaganiarskiego, lekko mediowego stylu, jaki dzisiaj Wam prezentuję.
  




Życzę Wam pięknego i kreatywnego dnia.
Pozdrawiam
   

Wykorzystane produkty:
    
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz