środa, 20 marca 2019

Wielkanocna kartka przestrzenna | Aleksandra

Na blogu trwa wyzwanie "W wiosennym ogrodzie". Moja inspiracja to prosta kartka wielkanocna z gniazdkiem. Wielkanocna, bo to dobra pora na przygotowanie kartek świątecznych nim pochłonie nas wiosenne porządkowanie i przygotowania do śąwiąt. Do pracy wykorzystałam papier z kolekcji "Birdsong" Mintay Papers z motywem odrapanych desek. Ten motyw ujął mnie na tyle, że reszta ozdób jest bardzo oszczędna, a dechy są główną ozdobą kartki. Przyznam, że tak właśnie kojarzy mi się wiosenny ogród - prostota, wręcz surowość i w tym budząca się do życia natura.


Kartka jest przestrzenna, z wklęsłym okienkiem w środku i to wystarczyło, by wyeksponować gniazdko. Jajeczka delikatnie wytuszowałam i nieco pochlapałam.



Dodatkową ozdobą są jedynie kwitnące  gałązki.


Po rozłożeniu kartka jest oczywiście płaska, jedynie samo gniazdko i kwiatuszki na gałązce są nieco wystające.


Ta prosta karteczka to moja pierwsza tegoroczna praca wielkanocna, a Wam jak idzie przygotowanie do świąt?

pozdrawiam
Aleksandra


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   

1 komentarz :