niedziela, 20 stycznia 2019

Pudełeczka na drobiazgi | Krysia

Początek roku wiąże się z kilkoma dniami w kalendarzu, na które warto zwrócić szczególną uwagę. Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki… Jest to również pora Karnawału!

Z myślą o tych dniach, przygotowałam dla Was propozycję prezentową. Pudełeczka na drobiazgi. Można w nich umieścić czekoladki, ciasteczka, mały prezencik, a nawet mały, harmonijkowy albumik, tak jak to ja uczyniłam.






 
Pudełeczka, to gotowe bazy pudełkowe z „Rzeczy z papieru”. Jedno z nich ozdobiłam maską i farbą brokatową, bezpośrednio na bazie. To pudełeczko przeznaczyłam na czekoladki. Drugie, również ozdobiłam maską i farbą brokatową, ale  najpierw nałożyłam preparat na papier scrapowy, a po wyschnięciu przykleiłam go do pudełka. W tym pudełeczku postanowiłam umieścić mini albumik harmonijkowy. Każda karta pod zdjęciem ma naniesiony taki sam wzór, jak pudełko.




Myślę, że z takich pudełeczek (z różną zawartością) ucieszyłaby się każda Babcia i Dziadek.
Pozdrawiam
Krysia


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz