wtorek, 8 stycznia 2019

Akwarelowe dodatki do prac | Aga B.

Witajcie w Nowym Roku. Dzisiaj przygotowałam dla Was lekką inspirację, która może Wam przydać się przy robieniu albumów czy junk journali. Każdy z nas czasami potrzebuje jakieś dodatki do pracy, kieszonki do albumów, tagi do junk journala. 
Pobawiłam się wykrojnikiem z kieszonkami z Sizzix. Bardzo go lubię u często używam. Wycięłam z papierów AB Studio element i umieściłam w nim wycięte kwiaty z arkuszy do wycinania. Taki fajny i prosty dodatek może być ratującym życie elementem :) Często mam tak, że czegoś mi brakuje do strony journala czy albumu i wtedy taki element jest bardzo potrzebny.





Drugą częścią mojej inspiracji jest tag wykonany na papierze akwarelowym. Bardzo lubię dobrej jakości papier i tylko takich używam, gdyż wtedy jestem zadowolona z efektów pracy w 100%. Postanowiłam użyć stempel twarzy kobiety z AB Studio, w którym jestem po prostu zakochana i bardzo często stosuję go w journalingu, pracach mediowych, ale jak widać również w pracach akwarelowych. Ozdobiłam kobietę kwiatami z zestawu, które są tak niesamowicie wdzięczne, że pasują do wielu prac. Rozmiary tych stempli są tak dobrane, aby można korzystać z nich zarówno przy kartkach scrapbookingowych, albumach i innych projektach.




  
Do ozdobienia tła użyłam fantastycznego stempla gazety z firmy JustRite Papercraft, którym postemplowałam sobie tło złotą akwarelką Ecoliną. Jeśli się zastanawiacie, jak to zrobiłam, to podpowiem, że farba jest na tyle gęsta, że nasmarowałam nią stempel i odbiłam. Efekt jest świetny! 

Korzystając z okazji życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń twórczych w Nowym Roku.
Jeśli macie ochotę na jakiś tutorial z kolorowania, zostawcie komentarz :) Będzie mi miło je poczytać i z pewnością przygotuję dla Was coś ciekawego.

Aga Baraniak
 

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :

  1. Ładne pracę. Ucieszyłoby mnie obejrzenie tutorialu z kolorowania akwarelami postaci czy zwierząt.
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń