środa, 12 grudnia 2018

Kartki ze śnieżynkami | Anai

Ho ho ho! ;)
U nas w Gdańsku śniegu co prawda jeszcze nie widać, ale świąteczna atmosfera już jakby nadchodzi. Przynajmniej w mojej pracowni ;) Co roku bowiem w grudniu produkuję kartki świąteczne do mojej pracy, a produkcja kilkudziesięciu kartek to zupełnie inna historia niż moje zwyczajowe spędzanie dwóch godzin nad jedną kartką... Tutaj ważny jest pomysł, taśmowa produkcja poszczególnych elementów oraz powtarzalność.
Przyznam jednak, że jestem bardzo zadowolona z efektu, który udało mi się uzyskać. Może spodoba się także i Wam i jakoś Was zainspiruje :) Zostało jeszcze trochę czasu do świąt, więc jakby co - zdążycie jeszcze zrobić kartki i wysłać do swoich bliskich.





pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz