poniedziałek, 19 listopada 2018

Zimowa kraina w słoiku - warsztaty | Anai


Hej hej :) 
Historia mojej dzisiejszej inspiracji jest taka, że kilka miesięcy temu w Łodzi wykonałam na warsztatach swój pierwszy "las w słoiku". Las cieszył się dobrym zdrowiem i rósł, a słoik w końcu stał się za mały. Las przesadziłam do większego słoja, a słoik pierwotny czekał na pomysł. A potem przypomniało mi się, że w zeszłym roku zrobiłam sobie małą śnieżną krainę pod kopułką i uznałam, że w słoiku taka kraina też będzie wyglądać super ;)
Słoik jest nieduży - ma 9 cm średnicy i 13 cm wysokości. Musiałam więc dobrze przemyśleć, jaką kompozycję w środku umieścić. Skupiłam się też na szczegółach, wykończeniach, materiałach... Całość niby niewielka, ale jak to zwykle u mnie - technik i użytych mediów całkiem sporo. 
Oczywiście wykorzystałam także korkowe wieczko słoika - idealne, żeby ułożyć na nim dodatkową kompozycję - kompozycję, która dodatkowo pachnie świętami! W Zielonych Kotach znajdziecie teraz tyle świątecznych dodatków, że nie sposób się im oprzeć i nie poczuć tego klimatu choć odrobinę ;) 

Jeśli macie ochotę wykonać pod moim okiem taką świąteczną krainę i zabrać ją potem do domu - to zapraszam na warsztaty 07.12. Informację o warsztatach znajdziecie na końcu notki :) 







 
Serdecznie zapraszam na warsztaty z taką właśnie zimową dekoracją, którą spokojnie możecie udekorować Wasze okna, komody czy stoły. Słoik ma 9 cm średnicy i 13 cm wysokości (bez ozdób), więc nie zajmuje wiele miejsca - za to nadaje wnętrzu naprawdę magicznego klimatu. 


pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz