środa, 14 listopada 2018

Bombkowy zawrót głowy | Krysia

To już ten czas, kiedy zaczynamy robić ozdoby świąteczne. Jedną z takich ozdób jest bombka.
Robiona różnymi technikami, zawsze cieszy oko na świątecznej choince.

Moja dzisiejsza propozycja, to bombka akrylowa, z trójwymiarową dekoracją w środku.

Jedną półkulę pomalowałam od środka farbą akrylową, przekładkę zrobiłam z grubego papieru wizytówkowego, na który nakleiłam grafikę. Poinsecję wykonałam z foamiranu, dodałam kilka tekturkowych elementów i szyszki. Gdzieniegdzie posypałam brokatem i "kryształkami lodu". Jak już wszystko było gotowe, zamknęłam bombkę, dodałam wstążkę i moja bombka gotowa.  





pozdrawiam
Krysia
http://krychulowo.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz