środa, 10 października 2018

Kartka na Chrzest | Anai

Hej hej :) 
Dziś mam dla Was nową inspirację - trochę może nietypową jak na mnie, ale bardzo wiele radości sprawiło mi jej tworzenie. Rzadko zdarza mi się robić kartki. A już tematów takich jak Chrzest - z reguły unikam. Ale są tez i takie osoby, którym odmówić zwyczajnie nie można :) 
Kartkę robiłam jakiś czas temu - zaraz po zakupie papierów z Mintay'owej kolekcji "Dear Diary". No i nie mogłam się im oprzeć! Mówiły do mnie, kusiły - musiałam ich użyć. Wydawać by się mogło, że nie są to zbyt chłopięce papiery, ale mam wrażenie, że z odrobiną brązów i zielonkawo-niebieskawo-turkusowych dodatków - udało się stworzyć klimat "niemowlaczkowy", a nie "dziewczęcy". Jak myślicie?  



  
W środku sztalugowej kartki umieściłam małą kieszonkę, w której akurat mieści się mała kopertka, którą wykonałam z papieru scrapowego. Kopertka oczywiście ma taki wymiar, żeby zmieścił się w niej złożony banknot ;) 
  


Ozdobna sztalugowa kartka nie wyglądałaby dobrze w kopercie. Zamknęłam ją zatem w pudełku z okienkiem. Jestem zachwycona tymi pudełkami - są takie eleganckie! Jak widać - nie trzeba ich jakoś bardzo ozdabiać. Kilka kwiatów, odrobina tiulu i moje ukochane perełki Nuvo - w zupełności wystarczyły, prawda? 



 
pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

2 komentarze :