wtorek, 16 października 2018

Jesienny klimat w Art-Journalu | Justyna

Witajcie ;)
Dzisiejszy wpis do mojego art journala wykonałam zainspirowana nowym wyzwaniem na naszym blogu -  "Jesienne klimaty". Uwielbiam jesień ... kojarzy mi się nie tylko z kolorowymi liśćmi, ale również z bogactwem owoców i warzyw :) Dlatego padło na zdjęcie z dynią. Strony mojego wpisu zagruntowałam gesso, w niektórych miejscach nałożyłam pastę pękającą i strukturalną. Nie mogło się obyć bez kolorowania ecolinami i stemplowania. Do tego jeszcze kompozycja z papierów AB Studio, kilka drobnych dodatków i jesienny wpis gotowy.
  






Miłego dnia
Justyna
  
Wykorzystane produkty: 
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

I podobne stemple:
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz