poniedziałek, 17 września 2018

Mediowe tło na blejtramie - kurs Doroty

Hej!
Dziś przygotowałam dla Was prosty kursik na tło na blejtramie. Zabawę polecam szczególnie tym, którzy lubią karmić swojego wewnętrznego Pollocka. Efekt jest niekontrolowany, bałagan - owszem, ale zabawa przednia.

Blejtram pokryłam gesso, dość gęsto, żeby farby swobodnie "pływały" po powierzchni.


  
Do słoiczków po jogurtach, które zbiearałam, bo "kiedyś się przydadzą" wlałam trzy farby z zestawu do efektu patyny, ale mogą to być dowolne farby akrylowe.

 
 
Dolałam wody, aby uzyskać płynną konsystencję. Ecolina nie wymaga rozcieńczania.
  
 
Farby wylałam na blejtram i poruszając nim, rozprowadziłam po całej powierzchni. Pochlapałam dodatkowo Ecoliną. Nie używałam pędzla, pozwalałam, aby farba ściekała po bokach. Nie robiłam tego długo, żeby farby się za bardzo nie wymiksowały, pozostawiłam do wyschnięcia.
  
    
 
Brzegi oraz kilka miejsc na blejtramie delikatnie pokryłam klejem do złoceń i przyłożyłam folię do złoceń, aby uzyskać świetlisty efekt.
  

Na tak przygotowanej bazie ułożyłam kompozycję ze zdjęciem.



 

pozdrawiam
Dorota
http://dorisowepotworki.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz