poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Tropikalna kartka ślubna | Dorota

Witajcie!
W moim craftowym kącie tropiki zagościły na dobre. Moja praca znowu z papierów Piątku Trzynastego Let's flamingle. Nie mogę się od nich oderwać! Wakacyjnie mnie nastrajają. Ach, gdyby tak mieć nieco więcej czasu i popełnić z nich album. A gdyby tak najpierw wyjechać w tropiki i narobić zdjęć, które by się o taki album prosiły! Niech to będzie plan na przyszłość, a póki co: kartka ślubna i pudełko do kompletu.

Kartka jest w formacie DL. Na bazie trzy warstwy papierów Let's flamingle. W potuszowanej ramce napis ze stempelka. 

Kwiatki zrobiłam z zimnego foamiranu. Płatki pomalowałam farbami Dylusions. Ich intensywność i soczystość doskonale pasują do tej żywej, kolorowej kolekcji. Mam nadzieję, że choć trochę przypomina hibiskus.

Pudełko ozdobiłam elementami do wycinania i perełkami Nuvo. 
  





pozdrawiam
Dorota

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz