piątek, 20 lipca 2018

Wakacyjne albumowe bliźniaki | Krysia

Wakacje… 
Urlop, czas odpoczynku, czas relaksu. Czy na wyjeździe, czy też w domowych okolicach -z ochotą wyciągamy nasze aparaty fotograficzne, żeby uwiecznić miło spędzone chwile. Zdjęcia są, więc warto umieścić je w albumie, żeby móc szybko do nich wrócić.
Stworzyłam dwa bliźniacze albumiki na zdjęcia z wakacyjnych wojaży. Jeden jest w stylu morskim – bo większość moich wakacji spędzam nad morzem. A drugi w stylu górskim – bo na czas urlopu wybieram się w góry. 
Albumy są wielkości zeszytu szkolnego, ale pomieszczą aż 32 zdjęcia. Do tego wykonałam mały notesik (może zbierzemy jakieś pieczątki na szlakach). 
Okładki wykonałam z tektury, obłożyłam je papierem z Craft o'clock Adventure Awaits.  Zamknięcie albumu to gumka umocowana na stałe przy pomocy nita. W środku maty i wodospady na zdjęcia wykonałam z papieru kraftowego. Zapięcia wodospadów to ozdobne ćwieki. Dodałam kilka napisów, kilka tekturek, i albumy gotowe.   
Po zrobieniu albumów stwierdziłam, że fajnie będą wyglądały w tzw. „gazetowniku”. Również zrobiłam go z tektury i okleiłam papierem z tej samej kolekcji, co albumy.
Do „produkcji” albumów można oczywiście wracać i tworzyć je w takiej tematyce, jaka nam akurat pasuje  
To świetne uzupełnienie pamiątek, jakimi na pewno są fotografie miejsc, które widzieliśmy.
  









  
pozdrawiam
  
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
Przypominamy o naszym wakacyjnym wyzwaniu "Ahoj przygodo!".
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz