środa, 20 czerwca 2018

You are a work of art | Dorota

LO nie było nigdy moją ulubioną formą. Spróbowałam kilka razy i na tym się skończyło. Jednak od kiedy mam tak ślicznego modela rozkręciłam się w tym temacie. Uwielbiam "ubierać" jego zdjęcia w artystyczną oprawę. Mam tylko jeden problem. Robiąc 20 zdjęć dziennie maluchowi, trudno jest wybrać jedno do LO. Przeglądam galerię zdjęć po kilka razy rozczulając się nad każdym ujęciem i wybór to istna mission impossible! Dlatego zabrałam się do pracy od innej strony. Stworzyłam kompozycję wokól napisu "Darling, you are a work of art". 
Na arkuszu UHK Lycopedron stworzyłam tło z napisów, gesso, maski - serwetki oraz plam ecoliny. Ważną rolę zagrał rewelecyjny stempel Technique Tuesday - pędzle. Stary pędzel także pokryłam gesso i wykorzystałam w kompozycji. Reszta to kwiaty, skrawki koronek, sznurek, listki, wspomniany napis z zestawu Small Talk no i w roli głównej dwa zdjęcia. DWA. Bo nie dało się wybrać jednego!
  






pozdrawiam
Dorota
http://dorisowepotworki.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz