środa, 13 czerwca 2018

Po męsku / Monochromatycznie | Krysia

Przeważnie jest tak, że kartki dla kobiet są łatwiejsze w wykonaniu. Można je ukwiecić, ozdobić koronkami lub innymi „fikuśnymi” ozdobnikami. Z kartką „męską” jest nieco trudniej, bo: czy, jak dam kwiaty, to będzie dobrze? Czy to jednak bardziej kobiece? Niektórzy nawet nie chcą kartki dla mężczyzny z kwiatkami i co wtedy? 
  
Moja inspiracja, to właśnie kartka „po męsku” – prosta, ale z efektownymi detalami.
Do zrobienia kartki użyłam kraftowej bazy, którą ozdobiłam papierami z „trybami”. Główną częścią kartki jest tag, wycięty z papieru eko, który ozdobiłam stemplami. Odbitki zrobiłam klejem do złoceń, a później wtarłam płatki folii do złoceń. Ozdobniki, to tekturkowe „tryby” pomalowane preparatem do rdzy i lekko „ozłocone”.
   
Przy okazji kartka idealnie wpasowała się w nasze aktualne wyzwanie - "Monochromatycznie". Coś w tym jest, że w męskich kartkach jest zwykle mniej kolorów niż w kobiecych. Może i Was zainspiruje to wyzwanie?
  
Mam nadzieję, że moja propozycja męskiej kartki przypadnie Wam do gustu.
  




  
pozdrawiam
   
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne produkty:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz