poniedziałek, 21 maja 2018

Nowe życie starej komody | Dorota

Witajcie Kochani!
Dziś mam dla Was pomysł na odświeżenie wnętrza niewielkim kosztem. Wystarczy wybrać jeden mebel i nadać mu wyraźny, przyciągający wzrok design, aby stworzyć centralny punkt pokoju i totalnie odmienić pomieszczenie. Ja wyszukałam komodę na jednym z portali i z czarnego nudnego mebla wyczarowałam turkusową ozdobę przedpokoju. Najpierw starłam powierzchnię lekko papierem ściernym, żeby farba się dobrze trzymała. Pierwszą warstwą farby kredowej jest brąz- Rustic. Wierzch to piękny turkus Treasure. Nanoszony bardzo cienko bo planowałam mocne przecierki. Jak planowałam, tak uczyniłam i przetarłam rogi, kanty i gdzieniegdzie fronty, szczególnie tam, gdzie miały być gałki. Zabezpieczyłam całość lakierem Ultra mat. Zamontowałam uchwyty.





pozdrawiam
Dorota

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   

2 komentarze :

  1. Cudowna jest ta komoda! I w kolorach, w jakich planowałam zrobić kuchnię, ale chyba jednak nie dam rady. :( Ale serwantkę z dużego pokoju pewnie tak urządzę. :)

    OdpowiedzUsuń