piątek, 11 maja 2018

Komplet lawendowy | Ada


Witajcie. Nie wiem, jak u Was, ale u mnie długi weekend majowy był bardzo relaksujący. Spotkania rodzinne, spacery przy pięknej wiosennej pogodzie minęły zbyt szybko. Już już dopadła mnie codzienność - szkoła , przedszkole, obowiązki i wczesne wstawanie (ratunku chcę długo spać !)
Między tymi wszystkimi zajęciami znalazłam czas na kolejną inspirację dla was. Zrobiłam szkatułkę i ramkę z motywem lawendy. Na wieczku przykleiłam motyw  i ozdobiłam go koronką, co nie było łatwe, bo to były moje resztki koronki i ledwo mi jej wystarczyło. Ramka ozdobiona jest wyciskami z foremki. Wszystko postarzone bitum i pokropeczkowane. W środku ozdobiłam dno pudełka i wieczko tak aby po otwarciu cieszyło oko obdarowanej osoby. Ramkę pokryłam preparatem do spękań dwuskładnikowych , a spękania wypełniłam pastą postarzającą białą. 






pozdrawiam
Ada
 
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobna foremka do tej, którą ja użyłam:

   

Podobne metalowe ramki:

   

Motywy na serwetkach i papierach z lawendą:

   
   

2 komentarze :