piątek, 30 marca 2018

Wielkanocny kotylion | Dorota

Witajcie Wielkanocnie!
Dziś inspiruję Was świątecznym kotylionem. Bardzo przypadła mi do gustu ostatnio ta forma. Ja swój kotylion wkomponuję w doniczkę z wiosennymi kwiatami i postawię na świątecznym stole, ale może to być też forma kartki, albo uroczy dodatek to zajączkowego podarunku.

Z arkusza UHK Gallery Provence Aquarius La Mer wycięłam dwa paski po 7 cm, użyłam dziurkacza koronki. Zgięłam w harmonijkę i uformowałam kotylion. Kompozycję utworzyłam z papieru w różowym kolorze, tekturki, skrawków papieru, sizalu.

Głównym bohaterem jest zajączek, podkolorowany szarym i różowym markerem. Dookoła niego zakwitły kwiatki na mchu. Od spodu podkleiłam słomkę. Tak powstała pastelowa, wiosenna, wesoła ozdoba. 






Pozdrawiam i Wesołych Świąt
Dorota

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz