wtorek, 27 marca 2018

Wielkanocna ozdoba | Krysia

Jak tylko zobaczyłam sklejkowe jajko na podstawce, to wiedziałam, że muszę zrobić jakąś pracę z jego użyciem. Pomysłów tysiące, ale dzisiaj postanowiłam zainspirować Was taką oto wersją. Można by pomyśleć, że to taka kartka świąteczna przeniesiona na sklejkę.
 
Do ozdobienia sklejkowego jajka użyłam papieru z nowej kolekcji UHK Desert Rose (mój faworyt: w malusieńkie serduszka). Wycinankowe elementy embosowałam na gorąco. Tą samą metodą ozdobiłam listki, a na koniec dodałam kwiatuszki w przepięknych kolorach - to nasza nowość w sklepie.
Kogucik podklejony na tagach zamyka całość.







Wesołych Świąt :)
Krysia

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne produkty:

   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz