czwartek, 15 marca 2018

Miłość dodaje skrzydeł | Dorota

Witajcie!

Dziś mam dla Was kartkę w pudełku. Zainspirowały mnie nasze rewelacyjne skrzydła. Tym razem w miłosnej, ślubnej odsłonie, ale z pewnością wrócę do nich i nadam im inny kontekst. Zachęcam Was do tego samego.

Tymczasem hasło "Miłość dodaje skrzydeł" pasuje jak ulał do tej ślicznej blaszki i wręcz prosi się o jasny, świetlisty, anielski klimat. Dlatego postawiłam na jasne, pastelowe barwy.

Kraftowe bazy kartki i pudełka okleiłam papierem z kolekcji "Misty Morning" - "Dew". Podarte skrawki kolejnych warstw kartki podkleiłam koronką. Delikatnie zmediowałam ramkę, białą pastą ziarnistą i mikrokulkami. Wkleiłam w nią skrzydła. Kompozycja kwiatowa składa się z gotowych kwiatków i z ręcznie robionych z papieru czerpanego smagniętego białym brokatem. Całości dopełniły perełki w płynie i cekiny.

Dzięki barwom i delikatnym dodatkom mimo, iż głównym elementem są spore metalowe skrzydła praca zyskała na lekkości i subtelności.
  





pozdrawiam
Dorota
http://dorisowepotworki.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz