czwartek, 1 marca 2018

Kartka dla bratniej duszy | Dorota

Hej, hej!

Pamiętacie medaliki przyjaźni? Serduszko, albo inny kształt przełamany na pół, który miał nam na co dzień przypominać o naszej bratniej duszy? W okolicach Walentynek warto pomyśleć nie tylko o wybranku swojego serca, ale i o innych bliskich nam osobach, nie uważacie?  Przygotowałam niemal bliźniacze karteczki z rozmarzonymi świnkami. Jedna dla mnie, druga dla kogoś mi bliskiego.

Jako bazy użyłam papieru kraftowego. Przykleiłam strony wyrwanej z książki i zagessowałam. Ułożyłam kompozycję z tagu i skrawków papieru z umiłowanej ostatnio przeze mnie kolekcji Piątku Trzynastego Serendipity White oraz serca wyciętego z białego papieru.
Z jednej strony kompozycji zamieściłam odstemplowane świnki, z drugiej bukiecik kwiatów. Dodałam sznureczek i perełki.
  






pozdrawiam
Dorota

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
Kwiaty, których możecie użyć:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz