poniedziałek, 19 lutego 2018

Woreczek inspirowany mapką | Krysia

Moją inspirację do naszej wyzwaniowej mapki stworzyłam na woreczku bawełnianym. Chciałam pokazać, że wyzwanie z mapką nie ogranicza się tylko do papierowych „tworów”… Tak naprawdę, ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia.
Bawełniany woreczek jest moją bazą, obrazki to decupage na tkaninie (tutaj wykorzystałam piękne grafiki, które zakupiłam na etsy – ale Wy możecie użyć motywów z serwetek, czy papierów ryżowych). Aby wszystko splatało się w całość i było związane z szyciem, użyłam stempli z przeszyciami, kolorowych guzików oraz metalowych zawieszek, których nie brakuje w naszym sklepie.
I tak oto powstał przybornik – praktyczny, bo pomieści dużo nici, szpilek i innych krawieckich przyborów oraz będzie cieszył oko swoją „mapką” na zewnątrz.







pozdrawiam
Krysia

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz