poniedziałek, 5 lutego 2018

Cytrynowy przepiśnik | Ada

Witajcie. Kocham pączki i kocham tłusty czwartek,  z tej okazji postanowiłam zrobić sobie przepiśnik. Wreszcie będę miała porządek w stercie karteczek, różniących się wielkością, kolorem i zapiskami :)  Ponieważ lubię słodkości, a moje dziewczyny jeszcze bardziej, więc na okładce umieściłam śliczne cytrynowe muffinki. Do ozdoby moich babeczek, użyłam koralików, sznurka i guziki. Do zrobienia przepiśnika użyłam papiery jakie miałam pod ręką, ale mogę wam zaproponować komplet w podobnej kolorystyce firmy Craft o clock - "Celebrate Today". Robienie przepiśnika to niezła zabawa i całkiem oryginalny prezent.
  




pozdrawiam
Ada
http://pakamerka.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:


   
   
   
   
   
   

Podobne wykrojniki do tych, które ja użyłam:

   
   
   
   

Podobna tekturka:
 
   

Ciekawy wykrojnik do zrobienia kartki z mufinkami

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz