czwartek, 4 stycznia 2018

Świąteczne sanie | Ada

Witam Was Kochani w Nowym Roku.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie dzisiaj była paskudna pogoda na robienie zdjęć. Śnieg z deszczem, do tego straszny wiatr, a ja z parasolką, aparatami i pstrykam sobie fotki. Ogromne płatki śniegu zamoczyły mi całą pracę, a moje ręce tak zmarzły, że nie czułam już palców. Ale udało mi się zrobić kilka ujęć, które można opublikować na blogu.
Dzisiaj mam dla was moją kolejną inspirację, mały konik na biegunach i sanie. Bardzo przyjemnie się zdobiło te przedmioty. Na koniku przyklejona serwetka, na saniach papier scrapowy. Wszystko postarzone bitum z dużą ilością kropeczek i plam. Na przód sań nakleiłam medalion, aby dodać im nieco magii. Oba przedmioty to prezent jaki sprawiłam sama dla siebie. Wszystko stoi na komodzie i cieszy moje oko. Mam nadzieję że i wam przypadnie do gustu. 
  



   
pozdrawiam
Ada
http://pakamerka.blogspot.com/
  
Wykorzystane produkty: 
  
   
   
   
   
   
   
   

Podobna bejca do tej, której użyłam:
 
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz