poniedziałek, 29 stycznia 2018

Okładka Art-Journala | Justyna

Witajcie
Dzisiaj mam do pokazania kolejną okładkę art journala. Ciągle poszukuję w antykwariatach starych książek w płóciennych okładkach, a kiedy już taką kupię szkoda mi jej ozdabiać. Więc tym razem zwykłą książkę okleiłam plastrem płóciennym, takim do opatrunków ;) Powierzchnię zagruntowałam gesso, przez maskę nałożyłam pastę strukturalną i pokolorowałam rozcieńczonymi fluidami. Od dawna miałam w głowie pomysł na okładkę ozdobioną elementami z foremek, więc okładkę zdobi kompozycja z elementów wykonanych z żywicy. Znalazły się tam cudne skrzydełka, żarówka, trybiki, śrubki, ramki i kaboszon. Wszystkie elementy przed przyklejeniem zagruntowałam gesso i nałożyłam różne kolory farb metalicznych. To dzięki nim elementy pięknie się mienią, a okładka ciekawa. Teraz mam ochotę na ozdobienie pudełka ...





  
Miłego dnia
Justyna
http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz