czwartek, 21 grudnia 2017

Pierniczkowo | Krysia

Zapewne Wszyscy macie już upieczone świąteczne pierniczki (albo większość z Was).
Ja już mam… dzięki mojej przyjaciółce. Na razie są schowane przed rodzinką, żeby do świąt doczekały.
A w prezencie za pyszne pierniczki zrobiłam dla niej „piernikowy zestawik” – tacka i kartka.


Do przygotowania tacki użyłam sklejki z naszego sklepu. Pomalowałam ją, a następnie okleiłam pięknym papierem z UHK Gallery (Christmas in Avonlea Eve). Zrobiłam efekt bielonego drewna i przykleiłam ozdobne metalowe elementy. No, i nie mogło zabraknąć „piernikowego” serduszka.
  


Natomiast do przygotowania kartki, użyłam kraft’owego papieru wizytówkowego, tego papieru co na skrzyneczce, a serduszka to wykrojnik z Craft&You.
  

 
Wesołych Świąt Kochani!
Krysia

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne produkty:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz