poniedziałek, 2 października 2017

Stylowy komplet | Ada

Dzień Dobry. 
Jak minął wam ten piękny weekend? U mnie słońce i temperatura jak marzenie, czyli piękna polska jesień. Aż miło było pospacerować po lesie i napawać się tą piękną pogodą. 
Czas na kolejną inspirację. Zrobiłam serce z moimi ulubionymi cherubinkami oraz herbaciarkę "trójeczkę". Do jej ozdobienia użyłam gotowej ramki i wycisku z jednej z foremek. Motyw na herbaciarce to papier ryżowy "Widoczki zimowe", w sercu zaś wykorzystałam papier "Aniołki"
Oba przedmioty pomalowałam bejcą. Na wieczku pudełka namalowałam cienkie deseczki. Wszystko postarzyłam farbami i patyną. Efekt był nieco zbyt ciemny, więc białą farbą i prawie suchym pędzlem przeciągnęłam w kilku miejscach, aby rozjaśnić przedmioty. Środek ramki i serca pokryłam lakierem Triple Thick, a resztę lakierem matowym. Środek pudełka zabezpieczyłam woskiem bezbarwnym, aby było bezpieczniejsze do przetrzymywania bombek z podobnym motywem. 
  



   
pozdrawiam
http://pakamerka.blogspot.com/
  
Wykorzystane produkty: 
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne foremki:

   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz