sobota, 29 kwietnia 2017

Rozkoszny albumik dzięcięcy

Witajcie wiosennie!
Dziś inspiruję Was albumem dla dziecka. Oczarowały mnie papiery "Bird Song" i niezwykle ucieszyło mnie zamówienie na dziecięcy album kilka dni po tym, jak na naszych półkach zagościła ta kolekcja. Czekałam na pretekst, żeby nimi podziałać. I cóż to była za przyjemność! Wszystko samo składało się w uroczą całość. Polecam je z całego serca.
Skleiłam bazę z beermaty i jak już wspomniałam podstawą były piękne papiery "Bird Song". Chciałam więcej! Chciałam jeszcze bardziej słodko i rozkosznie, więc dokładałam koronki i serwetki z doskonale Wam znanego wykrojnika Primy. Z papieru eco zrobiłam podkłady pod zdjęcia. Docinałam je na rozmiar o pół centymetra większy od standardowego wymiaru zdjęć, aby tworzyły oprawę.
Okładkę ozdobiłam ramką, kwiatami, koronką, serwetką, strzępkiem materiału pozostałym po obłożeniu grzbietu. Dzieje się tu naprawdę sporo i tak miało być. Pofolgowałam sobie i czerpałam niezwykłą radość z używania, a nawet nadużywania przydasiów:) Przecież po to je mamy!
 








pozdrawiam
Dorota
http://dorisowepotworki.blogspot.com/
 
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Możecie użyć ramki:

   

Świetnie się sprawdzą także ramki tekturkowe:

   
   
   
   

Nie wyobrażam sobie pracy nad albumem bez niezawodnego trymera:

   

1 komentarz :