sobota, 11 lutego 2017

Razem raźniej

Około walentynkowo prezentuję kartkę, którą można zrobić nie tylko dla swojej drugiej połówki. Możemy przecież sprezentować taki tandem przyjacielowi, rodzeństwu, rodzicowi. Bo razem raźniej :)

Do bazy użyłam papieru kraft. Spodnią warstwę o pięknym kolorze, który świetnie mi pasował do nowej kolekcji papierów "Misty Morning" z UHK Gallery uzyskałam dzięki tuszowi Distress Victorian Velvet. Potem na kostkach 3D umieściłam kolejną warstwę, w której wycięłam spękania za pomocą wykrojnika Sizzix i tak powstała moja baza. Na kawałku papieru akwarelowego odbiłam tandem z kompletu stempli Primy. I dopiero się zaczęło szaleństwo! Chlapałam Ecolinami, podkleiłam koronki i postrzępione skrawki papieru, odbiłam na bazie kwiaty z tego samego kompletu stempli. Wcisnęłam pod koronki mech, w nim wyrosły mi urocze kwiatki. Tu perełka, tam pręciki, napis wieńczący dzieło i tadam - tandem!







pozdrawiam
Dorota
http://dorisowepotworki.blogspot.com/

Do mojej Walentynki użyłam:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

2 komentarze :