poniedziałek, 20 lutego 2017

Box rozmaitości

"Box rozmaitości" - tak nazwałam mój exploding box, gdyż jest to pudełeczko, które kipi dodatkami, które łączy kwiatuszki z trybami, ciepłe barwy z czernią. Absolutny eklektyzm.
Wykorzystałam czarną bazę expoding box, okleiłam ją papierami "Najlepsze Życzenia" z Galerii Papieru. Kolejną warstwą jest papier akwarelowy, na którym odstemplowałam tryby i zabarwiłam ecolinami. Jedną ściankę boxa wyróżniłam zamieszczając na niej cudowną Lokomotywę Deep Red. Pokryłam ją medium maskującym i dopiero wtedy pochlapałam Ecoliną, aby kolor pięknie otoczył motyw. Kompozycje składają się z ręcznie zrobionych kwiatków - "gnieciuchów" z papieru czerpanego, odstemplowanych i wyciętych listków, trybów i mchu. Dzieła dopełniają jak zwykle perełki.








pozdrawiam
http://dorisowepotworki.blogspot.com/


Na sklepowych półkach upolowałam:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

oraz oczywistości:

   
   
   

4 komentarze :