poniedziałek, 23 stycznia 2017

Kobiecy layout z paletą kolorów

Hej Kochani :) 
Dziś chciałabym Wam bliżej pokazać scrapa, którego przygotowałam na nasze styczniowe wyzwanie
  
https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-paleta-kolorow.html

Delikatna, chłodna paleta kolorów bardzo mi przypadła do gustu. Na tło specjalnie wybrałam neutralny dość jasny papier w odcieniach bieli i beżu, na którym z łatwością mogłam wyeksponować delikatne, kolorowe akcenty. Sięgnęłam po zdjęcie sprzed prawie roku - bardzo dla mnie ważne i budzące miłe wspomnienia. 


Część papieru, na której chciałam skoncentrować moją kompozycję, pokryłam najpierw delikatnie białym gesso. Dzięki temu łatwiej było mi później nakładać delikatnie rozwodnione farby (ecoliny i metaliczne farbki Pentart) bez mocnego falowania papieru. 
 


Lubię, gdy w moich pracach pojawiają się delikatne i subtelne akcenty. Używam sporo mediów (np. farb), ale staram się to robić bardzo delikatnie. Na przykład - delikatne przetarcia farbą na brzegach papierów - łatwy sposób na lekką zmianę ich koloru. Tutaj na przykład dzięki użyciu na brzegach szarej kredowej farby - udało mi się "ochłodzić" kolorystykę papierów.
 

 
Zachęcam Was bardzo do udziału w naszym wyzwaniu - macie czas do 05.02 :)

pozdrawiam
Anai
http://anai.pl/

 
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz