poniedziałek, 9 stycznia 2017

Dobre przesłanie na nowy rok

Witajcie kochani :)
Z pewną taką nieśmiałością, ale przede wszystkim ogromną radością - dziś debiutuję na blogu sklepu zielonekoty.pl :)
A jako że początki zwykle są dobre, a tu i początek współpracy i początek roku - postanowiłam przygotować sobie coś bardzo pozytywnego i z dobrym przesłaniem. Coś dla siebie. Nie jest to typowy scrapowy layout, bo jako bazę wykorzystałam panel malarski o wymiarach 20x20 cm. To świetne rozwiązanie, jeśli (podobnie jak ja) lubicie sobie poszaleć z mediami. Usztywniony i zagruntowany panel zniesie o wiele więcej eksperymentów niż papier, a gotową pracę można od razu postawić na półce bez martwienia się, jak ją oprawić :)






Wykorzystałam sporo produktów ze sklepu (listę znajdziecie na końcu notki), ale przede wszystkim chciałam zwrócić Waszą uwagę na produkt, który ostatnio się pojawił na naszych półkach - perełki w płynie Nuvo Crystal Drops. Jestem ich fanką już od jakiegoś czasu i bardzo się cieszę, że będę mogła powiększyć swoją kolekcję.  
W ramach przybliżenia Wam tego produktu nakręciłam filmik, w którym opowiadam o tych perełkach, porównuję je do innych, które znam i posiadam, a także pokazuję w jaki sposób nakładam perełki na pracę tak, aby uzyskać jak najładniejszy kształt. A dodatkowo prezentuję fajną sztuczkę z wykorzystaniem maty do mediów. Bardzo polecam :)
Filmik jest dość długi, ale wydaje mi się, że mimo wszystko ciekawy ;) Jeśli jednak nie macie zbyt dużo czasu i interesują Was tylko kwestie techniczne - możecie zacząć oglądanie od mniej więcej 12-tej minuty.


Mam nadzieję, że podoba się Wam zarówno praca, jak i taka forma przedstawienia produktu. Jeśli chcielibyście się czegoś więcej dowiedzieć o innych produktach i macie jakieś propozycje co do przyszłych filmików i mini-kursów - koniecznie dajcie nam znać w komentarzach :) 

pozdrawiam serdecznie
Anai
 
http://anai.pl/

Produkty, które wykorzystałam:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz