czwartek, 22 grudnia 2016

Renifer - świąteczne shabby z odrobiną złota.

Witajcie wszyscy skądkolwiek jesteście.

Dziś pokażę wam świątecznego renifera - jasnego, jak na zimę przystało i delikatnie migocącego złotem, bo wszak świąteczny miał być.

Wykorzystałam gotową drewnianą formatkę ze swoich zapasów., ale w sklepie jest sporo podobnych drewnianych kształtów do ozdabiania. Renifer jest dość wysoki (14 cm) i dość gruby (2 cm), dzięki czemu jest stabilny i spokojnie może stać o własnych siłach :)

Drewno pomalowałam trzema kolorami farby kredowej - brązowym, beżowym i białym - po czym mocno przetarłam. Do ozdobienia boków wykorzystałam płatki złotej miki, możecie też wykorzystać brokat czy kryształki "lodu" - spowoduje to, że renifer "żyje" i nada mu świątecznego charakteru. Na koniec dodałam złoty napis z przodu, kawałek łańcuszka z metalowymi zawieszkami na szyję - i gotowe :)











materiały ze sklepu ZieloneKoty.pl jakie wykorzystałam:

do pomalowania reniferka:
      papier ścierny na gąbce 0,5m (G240)   

do dodania reniferkowi blasku:

Klej decoupage - z werniksem Pentart 100ml      Kryształki "lodu" Viva Decor Eiskristall 200g   


do złotych napisów możecie wykorzystać STEMPLE ZE WZOREM PISMA oraz

Klej do złoceń DailyArt 120ml      

a na szyję

      

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz