piątek, 24 czerwca 2016

Gościnna Projektantka - Monika Kolorowy Ptak.

W tym miesiącu na naszym blogu gościmy Monikę - Kolorowy Ptak, autorkę iezwykle klimatycznych prac mixed mediowych. Ponieważ sama jestem zauroczona pracami Moniki od dawna - bardzo się cieszę, że zechciałam nas odwiedzić :)

Na początku bardzo chciałam podziękować Mirelli za zaproszenie na bloga Zielone Koty! Przygotowałam dla Was dwie prace, jedną z nich jest layout, w którym dość ascetycznie podeszłam do kolorów, za to skupiłam się na warstwach, które tworzą skrawki starych stronic i te nowsze, które postarzyłam moim domowym sposobem, czyli kawą. Nie licząc cienkiej warstwy gesso i pasty strukturalnej, sięgnęłam tylko po jeden kolor farbek wodnych. (Czasami podchodzę do moich prac z założeniem, że mniej znaczy więcej. Pewnie wiecie jak to jest.... wszystko zależy od nastroju twórczego).



Ponadto, gdzieniegdzie dodałam kawałki papierowej taśmy od Tim Holtza oraz blaszki również jego projektu. Skusiłam się też na stempel z motywem druku, który odbiłam za pomocą niezawodnego czarnego tuszu Archival Ink.Tym razem layout posłużył mi jako trochę większa wersja żurnala, znalazłam idealne miejsce na zapiski, tuż poniżej linii sznurka. Również na zdjęciu, dzięki białemu żelopisowi mogłam nanieść myśl przewodnią. 
Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja inspiracja.










Pozdrawiam serdecznie, Monika

  



Produkty ze sklepu jakie wykorzystała Monika:

            

      


                  




produkty podobne do tych jakie wykorzystała Monika:

     


wielbicielom mixed mediów polecamy też:

   Zestaw szpatułek i 3+5 szpatułka      

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz