środa, 27 października 2021

Leśne opowieści + video | Anna

Dzisiaj zapraszam na Leśne Opowieści przy herbatce :)

Przygotowałam dla Was tutorial z odrobiną magii lasu. Mam nadzieję że uchwyciłam ten jeden moment, kadr ze spaceru po lesie.
Leśne opowieści to szelest liści, trzask gałązek ukrytych w runie leśnym i piękne grzybki. Ja najbardziej lubię muchomory. Oczywiście tylko podziwiać :D Oprócz grzybków również herbata jest tu głównym bohaterem. Od dłuższego czasu zbieram torebki po zaparzonej herbacie, aby wykorzystać je w różnych projektach. To jeden z przykładów. W dzisiejszym projekcie użyłam zarówno fusy jak i pięknie zabarwione bibułki esencją herbacianą.
Zapraszam na video tutorial i życzę pysznej herbatki! :)


pozdrawiam
Anna

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz