piątek, 29 października 2021

Lampiony na Halloween | Justyna

Witajcie ;)
Klimat Halloween udzielił się także mi, zwłaszcza, że w kolejce na przerobienie czekały dyniowe lampiony. Ich pomarańczowy kolor też był fajny, ale chciałam uzyskać nieco bardziej mroczny klimat. Obie dynie pomalowałam kilkoma warstwami czarnego gesso i na górnej części, z wielu drobnych elementów, ułożyłam kompozycję. Wykorzystałam odlewy, metalowe i tekturowe elementy. Moje dynie dostały jakby kapelusiki co nadało im nieco śmiesznego wyglądu. Całą górną kompozycję również pokryłam gesso i suchym pędzlem nałożyłam farby metaliczne w różnych odcieniach i kolorach. Praca z takimi przeróbkami jest bardzo przyjemna, a efekt pocieszy oko przez kilka dni.
Miłego dnia
Justyna

Wykorzystane produkty:


Możecie wykorzystać:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz