środa, 27 stycznia 2021

Tochę rockowo... | Dorota

Hej,
Dziś u mnie inspiracja, która kosztowała mnie pot i łzy;)
Jest pewna osoba, która towarzyszy mi od początku mojej działalności. Kiedy stawiałam pierwsze kroki, wspierała mnie zamawiając to przepiśnik, to album. Jest mi niezmiernie miło, że choć dzielą nas tysiące kilometrów, kiedy chce podarować komuś coś osobistego, zgłasza się do mnie, nie zważając na czas oczekiwania, koszty wysyłki itd.
Przez tyle lat mój anioł biznesu zdążył już poznać mój styl. Więc kiedy dostałam wiadomość z pytaniem, czy mogę wykonać jakiś prezent dla koleżanki, bez większego zastanowienia odpowiedziałam: "Ależ oczywiście, dla Ciebie zawsze". No to poproszę coś krwistego, z czaszkami dla fanki metalu, czerni i wszystkiego, czego nie uświadczycie na moich pracach.
No cóż... musiałam negocjować warunki;)
Dlatego czaszkę z rewelacyjnego stempla AB Studio ukwieciłam i zamknęłam pod kopułką z połówki medalionu na skrzyneczce pomalowanej na czarno kredówką. Dookoła rozsypałam kulki, trybiki, kwiaty, przemalowałam na czarno i jedynie delikatnie wydobyłam fakturę przy pomocy czerwonego wosku. Pełna napięcia czekałam na wieści zza granicy, czy prezent się spodobał. Nie wypada mi zacytować reakcji obdarowanej koleżanki, więc napiszę jedynie, że tak. Spodobał się bardzo.
Uf!
pozdrawiam
Dorota


Wykorzystane produkty:

1 komentarz :

  1. Nie lada wyzwanie miałaś Dorcia, ale kto jak nie Ty? :) Świetnie sobie poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń