wtorek, 25 lutego 2020

Tutorial Junk Journal | Aga

Co zrobić kiedy na półce zalega nam trochę fajnych resztek z papierów?
No właśnie takie pytanie sobie zadałam ostatnio.
Z pomocą przyszły inspirujące zestawy wykrojników i tak oto w głowie zrodził się pomysł aby zrobić coś na kształt junk journala, tylko że w wersji mini.
A ponieważ czasem bywa tak, że pomysł ewoluuje w miarę powstawania pracy, ja stworzyłam dwa notesy.
Wykrojniki, o których wspominam to rewelacyjne zestawy z Mimi Cut.  Ja jestem nimi zachwycona i powiesiłam je w centralnym punkcie nad biurkiem, aby zawsze móc po nie sięgnąć i pamiętać, że są i czekają :)
A papiery, które tak skrzętnie przetrzymuję co do ostatniego skrawka, to kolekcje z AB Studio, są tak piękne, że nie potrafię i nie chcę zmarnować ani kawałeczka :D
Zapraszam Was serdecznie na film, jak zwykle lekko przydługawy, ale mam nadzieję, że inspirujący, dajcie znać jak Wam przypadł do gustu :)
    








pozdrawiam
Aga


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz